Tuesday, March 31, 2015

WCPT Congress 2015ကို volunteer အျဖစ္ပါ၀င္ကူညီျပီး တက္ေရာက္ဆင္ႏႊဲမယ္႕ မျဖဴႏွင္းလိႈင္ ႏွင္႕အင္တာဗ်ဴး ( Myanmar Physiotherapy Student Society)

ကၽြန္မအေနနဲ႕ ၂၀၁၅ ခုနွစ္ ေမလ ၁ ရက္ကေန၄ ရက္ေန႕ထိ Suntec Singapore Convention & Exhibition Centre မွာ က်င္းပမဲ႕WCPT (World Confederation of Physical Therapy) 2015 ကို တက္ေရာက္ဖို႕အေစာၾကီးကတည္းကဆံုးျဖတ္ခဲ႕တာပါ။
ဒီ ကြန္ဂရက္ဟာ ျဗိတိန္နိုင္ငံ လန္ဒန္ျမိဳ႕မွာ၁၉၆၃ ခုႏွစ္ကတည္းက ၄ ႏွစ္တစ္ၾကိမ္က်င္းပခဲ႕တာပါ။ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္မွာ နယ္သာလန္ နိုင္ငံ အမ္စတာဒမ္ျမိဳ႕မွာက်င္းပခဲ႔ပါတယ္။အခုစင္ကာပူအလွည္႕ေရာက္လာပါပီ။ ဒီမွာ symposium ၂၅ ခု၊ networking sessions ၃၃ ခုနဲ႕Discussion panels and Debates ၁၁ ခု, seminars ၁၅ ခုေက်ာ္နဲ႕ ၃ ရက္အတြင္းမွာ တင္ျပဖို႕ျပင္ဆင္ခဲ႕တဲ႕abstract ေပါင္း ၂၀၀၀ ေက်ာ္ ရဲ႕ presentation ေတြ, physiotherapy research,education, practice နဲ႕ service delivery showcase ေတြပါပါမယ္။
ဒီလိုမ်ိဳးပြဲၾကီးေတြမွာ ပါ၀င္ဖို႕ဆိုတာကို ကၽြန္မလြန္ခဲ႕တဲ႕ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ကတည္းကရင္း အိမ္မက္မက္ခဲ႔တာပါ။
ပါရဂူေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ ပညာရွင္အခ်င္းခ်င္းခ်ိတ္ဆက္ျခင္း၊သင္ယူျခင္းနဲ႕ အေတြ႕အၾကံဳရယူျခင္းေတြဟာ အလြန္မွအေရးၾကီးတဲ႕အခ်က္ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ကၽြန္မအေနနဲ႕academic နဲ႕ industry ေတြမွာ အလုပ္အကိုင္အခြင္႕အေရးေတြရဖို႕နဲ႕ career development ကိုလုပ္ေဆာင္ဖို႕ ၾကိဳးစားရမဲ႕အခ်ိန္ျဖစ္တယ္လို႕ ကၽြန္မထင္ပါတယ္။
ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ပါ၀င္စားမႈအေပၚမူတည္ပီးေတာ႕ ကြန္ဂရက္ကို တက္ေရာက္မွာျဖစ္ပါတယ္။တက္ေရာက္တဲ႕ပုဂၢိဳလ္တိုင္းဟာ၎တို႕တက္ေရာက္လိုတဲ႕ အစီအစဥ္ေတြကို တက္ေရာက္ၾကရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ခ်ဳံ႕ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ကြန္ဂရက္၃ ရက္တာအတြင္းမွာ ေလ႕လာနိုင္တဲ႕ အေၾကာင္းအရာေတြကေတာ႕ critical health, mental health, global health, oncology & palliative care, robotics &technology, women’s health စသျဖင့္ အေၾကာင္းအရာေပါင္း ၄၈ ခုပါ၀င္ပါတယ္။ အဲဒါေတြအားလံုးကိုဘယ္သူကမွတစ္ထိုင္တည္းေလ႕လာနိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မအေနနဲ႕ကေတာ႕ education,clinical education, EBP, method of teaching and learning, research methodology နဲ႕continue professional development စတဲ႕ အေၾကာင္းအရာေတြကို ေရႊးခ်ယ္တက္ေရာက္သြားဖို႕စီစဥ္ထားပါတယ္။
ျပီးေတာ႕ကမၻာမွာေရပန္းစားေနတဲ႕ေခါင္းစဥ္ေတြျဖစ္တဲ႕critical care, acupuncture နဲ႕ global health ေတြကိုေလ႕လာသြားဖို႕ရွိပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ကၽြန္မအေနနဲ႕ကြန္ကရက္မွာ တစ္ရက္အျပည္႕ နဲ႕ က်န္ တဲ႕ ႏွစ္ရက္မွာ ေန႕တစ္ပိုင္းစီတက္ဖို႕နိုင္အတြက္ poster displays ၄ ခု poster walks ၃ ခု၊classic platforms ၂ ခု၊ art platform ၁ ခု၊ networking session ၄ ခု၊ panels and debates အစီအစဥ္ ၂ ခု စတာေတြကို access လုပ္နိုင္ဖို႕ျပင္ဆင္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါေၾကာင္႕ကၽြန္မအေနနဲ႕ Research paper ႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္ထဲကေနျပီးအခု ၆၀ ကို ကၽြန္မၾကိဳတင္ေလ႕လာသြားမွာပါ။ paper ေတြရဲ႕ abstract ေတြကိုေတာ႕ April ၂၄ ရက္ေန႕မွာ publish လုပ္သြားမယ္လို႕သိရပါတယ္။
အခုဆိုရင္ကၽြန္မအေနနဲ႕ WCPT congress မွာအဓိပၸါယ္ရွိရွိပါ၀င္နိုင္ဖို႕တခ်ိဳ႕ expert ေတြနဲ႕ researcher ေတြကို ဆက္သြယ္ထားပီးျဖစ္ပါတယ္။
ျပီးေတာ႕ကၽြန္မကို congress မွာ shift ၂ ခုစာအတြက္volunteer (၁၀ နာရီ) လုပ္ဖို႕ သူတို႕ကခြင္႕ျပဳခဲ႕ပါတယ္။ volunteer အလုပ္ကေတာ႕အစားစားပါပဲoffice assistant, registration assistant, poster assistant, exhibition hall assistant နဲ႕ တျခားလုပ္စရာေတြအမ်ားၾကီးရွိပါတယ္။
ကၽြန္မအေနနဲ႕ကေတာ႕ ပိုစတာနဲ႕ scientific program monitoring အခန္းမွာ ကူညီေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မအေနနဲ႕ volunteer လုပ္ဖုိ႕ မႏွစ္ကတည္းက ေလွ်ာက္ထားခဲ႕တာျဖစ္ပါတယ္။ဘာေၾကာင္႕လဲဆိုေတာ႕ ကၽြန္မအေနနဲ႕ ဒီလိုပြဲၾကီးမွာ ပါ၀င္ပီးေတာ႕ WCPT ကို တတ္နိုင္သေလာက္အကူအညီေပးခ်င္လို႔ပါပဲ။ တကယ္ေတာ႕ စင္ကာပူျပင္ပက ပုဂၢိဳလ္ေတြကို volunteer လုပ္ဖုိ႕လက္မခံပါဘူး။WCPT organizers ေတြရဲ႕ေက်းဇူးေတြေပါ႕ သူတို႕က လူငယ္ေတြကိုအခြင္႕အေရးေတြေပးခ်င္ေနတာပါ။
ကၽြန္မက volunteer အေနနဲ႕ volunteer orientation, volunteer thank you event ေတြကိုလည္းတက္ရပါမယ္။ ကၽြန္မတို႕ရဲ႕ Asia Physical Therapy Student Association အေနနဲ႕ကလည္း informal meeting ေလးေတြလုပ္ၿပီး ေပ်ာ္ပြဲေလးေတြဆင္ႏႊဲၾကဦးမွာပါ။
ကၽြန္မအေနနဲ႕ ဒီပြဲၾကီးကိုတက္နိုင္ဖို႕အတြက္ ၾကိဳးစားခဲ႕ရပါတယ္။အခုေလာေလာဆယ္ေတာ႕ ကၽြန္မအေနနဲ႕ thesis ေတြ present လုပ္ဖို႕အစီအစဥ္မရွိေသးတာေၾကာင္႕ကၽြန္မတက္ေနတဲ႕ University နဲ႕ တျခား Institution ေတြမွာ scholarship ေလ်ာက္လို႕မရပါဘူး။
ဒါေပမယ္႕ ကၽြန္မအေနနဲ႕ WCPT congress မွာ ကိုယ္တိုင္ volunteer လဲလုပ္ခြင္႕ရမယ္ ျပီးေတာ႕ ကိုယ္တိုင္လည္းပါ၀င္ ဆင္ႏြဲမွာျဖစ္တဲ႕အတြက္ ၾကိဳျပီးေတာ႕ရင္ခုန္ေနမိပါတယ္။


စိုင္းရာဇာထြန္း MRS- Physical Therapy
MPTS

No comments:

Post a Comment